Kdo ví, co chce, může prožívat úspěch.
Poradenství
Koncept vitální firmy v prostředí byznysu ukazuje, že úspěch může mít nejen rozměry zisku, ale také hlubšího smyslu v souladu se zákony přírody i okolního světa. Pro majitele, manažery i zaměstance pak přináší nejen bohatství, ale respekt, uznání a pocit smysluplné práce. Firemní systém aktivně rozvíjí sebe i obohacuje okolí. Konzultace směřují k firemní vitalitě, synergii a partnerství.
„Místo s vírou, že společně je možné získat víc než samostatně, se jmenuje firma. Proces, který tuto víru likviduje nebo potvrzuje, pak nazýváme podnikáním.“
J. Plamínek
Vzdělávání
Vzdělávací programy, semináře a přednášky se formovaly postupně desetiletí. Vznikají díky prožitkům, spolupráci se vzácnými lidmi, neziskovými organizacemi a společensky odpovědnými firmami. Mohou být zdrojem informací, inspirace a nové energie. Využít je možné obecně připravených modulů nebo společně vytvořit osvětu Vám na míru.
Ucelené vzdělávání vitality podle Jiřího Plamínka
Zušlechťovací moduly CSR a sociální všímavosti
Vzdělávací program se zaměřením na zušlechtění firmy se zaměřuje na synergii. Je to jev s pozoruhodnými důsledky, při němž dohromady dokáží všichni více. Výsledek společného působení převýšuje součet působení a má dopad na okolí. Společenská odpovědnost (Corporate Social Responsibility) je tématem řešeným stále s obtížemi. Celostním způsobem ji lze pochopit a ve vzájemných souvislostech hlavně i lépe uchopit.
Jak nevyhořet a růst vitálně?
Chcete fungovat společensky odpovědně?
Jak působí mužský/ženský princip v systému?
Celostní vzdělávání je dobrodružná výprava!
Tvorba příběhu a PR
V oblasti marketingu a PR mám stěžejní projektové zkušenosti a dobré reference. Nabízím externí kapacitu s celostním nadhledem s kreativním interním přístupem. Posila se může hodit, když se něco velkého chystá nebo mění…
Bohaté zkušenosti přinesla zejména dlouholetá spolupráce s Loprais týmem na cestě jejich dakarského dobrodružství.
Reference a některé další příběhy najdete v sekci SRDCOVKY.
Témata spolupráce:
- Definice koncepce, cílů a struktury marketingových projektu
- Příběh značky a marketingová strategie
- Komunikace značky, tvorba kanálů a PR
- Sjednocení komunikace značky
- Vizuální styl značky
- Výběr priorit a cílových skupin komunikace
- Analýza zákaznické základny
- Věrnostní programy
Jak se marketing stane motorem?
Hledáte kreativní zkušenou posilu?
Příběh jako příjmová položka!
Sociální podnikání a CSR
Společenská odpovědnost – Corporate Social Responsibility (CSR) je pojmem, který nachází stále větší pochopení v systémech, které hodlajících dobře zakořenit v prostředí komunit a svého tržního segmentu. Pohled do budoucnosti s vnímavostí k sociálním a ekologickým aspektům přináší systémům novou příležitost. Mění podobu užitečnosti, efektivity, stability a také dynamiku systému. Základním předpokladem dlouhodobého úspěchu (vitality) je navázat dostatečný počet vzájemně užitečných vztahů a smysluplně zapadat do svého okolí. Celostní pohled nabízí firmě nová témata i firemní souvislosti.
Sociální všímavost a chování
Sociální podnikání je do budoucna strategií win win. Znamená důležitý zdroj vzácné energie do systému. Působí jako prvek zušlechtění okolí a všech vztahů. Začněme se proto nad ní společně zamýšlet jako nad výbornou investicí ! Společenská odpovědnost a všímavost je určena všem organizacím, které chtějí být dlouhodobě a trvale udržitelnými.
Témata spolupráce:
- Projektové návrhy, řízení a realizace v oblasti CSR
- Festivaly, konference a akce v oblasti CSR
- Komunitní projekty s účastí neziskového sektoru
- Budování partnerství, sítí a aliancí s neziskovým sektorem